marine

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از انعقاد قرارداد بزرگ‌ترین طرح سرمایه‌گذاری خطوط لوله انتقال و ساخت مخازن نگهداری پایانه‎های توسعه نگین مکران در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
به گزارش خبرنگار مانا، سیاوش رضوانی در جمع خبرنگاران گفت: در قرارداد منعقد شده بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بخش خصوصی، بندر شهید بهشتی چابهار با بزرگ‌ترین حجم سرمایه‎گذاری مواجه می شود به طوریکه  در زمینه احداث خطوط لوله انتقال و ساخت مخازن نگهداری محصولات پتروشیمی با ظرفیت اسمی 23 میلیون تن در سال به صورت BOT با میزان سرمایه‎گذاری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 200 هزار متر مربع با شرکت توسعه نگین مکران پیش بینی شده است.
این مسئول ادامه داد: مدت این قرارداد به مدت 20سال، برای صد نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی دارد.
وی عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال‎جاری واگذاری زمین قرارداد منعقد شده به شرکت توسعه نگین مکران در بندر شهید بهشتی چابهار اجرایی شود.
رضوانی گفت: با اجرای پروژه طرح و توسعه بندر شهید بهشتی و سرعت بخشیدن به اتمام فاز اول تا پایان امسال شاهد پروژه های دیگری از قبیل احداث و ساخت انبار سر پوشیده پیشرفته برای ذخیره سازی غلات و بانکرینگ (سوخت رسانی به کشتی‌ها) خواهیم بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی