marine

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۷
آذر
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از انعقاد قرارداد بزرگ‌ترین طرح سرمایه‌گذاری خطوط لوله انتقال و ساخت مخازن نگهداری پایانه‎های توسعه نگین مکران در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
به گزارش خبرنگار مانا، سیاوش رضوانی در جمع خبرنگاران گفت: در قرارداد منعقد شده بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بخش خصوصی، بندر شهید بهشتی چابهار با بزرگ‌ترین حجم سرمایه‎گذاری مواجه می شود به طوریکه  در زمینه احداث خطوط لوله انتقال و ساخت مخازن نگهداری محصولات پتروشیمی با ظرفیت اسمی 23 میلیون تن در سال به صورت BOT با میزان سرمایه‎گذاری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 200 هزار متر مربع با شرکت توسعه نگین مکران پیش بینی شده است.
این مسئول ادامه داد: مدت این قرارداد به مدت 20سال، برای صد نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی دارد.
وی عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال‎جاری واگذاری زمین قرارداد منعقد شده به شرکت توسعه نگین مکران در بندر شهید بهشتی چابهار اجرایی شود.
رضوانی گفت: با اجرای پروژه طرح و توسعه بندر شهید بهشتی و سرعت بخشیدن به اتمام فاز اول تا پایان امسال شاهد پروژه های دیگری از قبیل احداث و ساخت انبار سر پوشیده پیشرفته برای ذخیره سازی غلات و بانکرینگ (سوخت رسانی به کشتی‌ها) خواهیم بود.